وبلاگ الکترونیک و اتوماسیون رایان

کنترلر چیلر و مینی چیلر REC-1210-R0

REC-1210-R0.pdf

کنترلر الکترونیکی REC-1210-R0 ساخت الکترونیک و اتوماسیون رایان قابل استفاده در چیلرها، مینی چیلرها و پکیج‌یونیت‌ها بوده و بهترین گزینه برای جایگزینی مدارهای فرمان رله‌ای و کنتاکتوری رایج در دستگاه‌های تهویه مطبوع می‌باشد. این کنترلر قابلیت استفاده در دستگاه‌های تراکمی دو سیکل با دو کمپرسور رفت و برگشتی و یا دو کمپرسور اسکرال را داراست و همه ورودی‌های لازم جهت پایش وضعیت دستگاه و حفاظت آن را با برنامه از پیش تعیین شده در خود دارد. این کنترلر دارای ورودی‌های لازم جهت دمای ورودی و خروجی دستگاه، دمای محیط و همچنین دمای کویل‌های کندانسور هر دو سیکل می‌باشد.

مقداردماهای سنسورهای خروجی دستگاه (چیلر، مینی چیلر و یا هواساز) می‌تواند به عنوان معیاری برای حفاظت در مقابل افت بیش از حد دما (آنتی‌فریز) و نیز جلوگیری از روشن شدن کمپرسورها در دماهای پایین محیط مورد استفاده قرار گیرد. تنظیمات این مقادیر و فعال و یا غیر فعال بودن این قابلیت‌ها به راحتی بر روی نمایشگر کنترلر قابل تغییر توسط کاربر می‌باشند.

حفاظت کمپرسورها در مقابل فشار بالای خط دهش  و فشار پایین خط مکش سیکل تراکمی، اضافه جریان، آنتی فریز و همچنین جلوگیری از روشن و خاموش شدن‌های مکرر به طور استاندارد در برنامه کنترلر پیش بینی شده است.

حفاظت موتور پمپ چیلر و یا موتور فن هواساز و همچنین فیدبک سوئیچ جریان هوا و یا آب نیز از قابلیت‌های دیگر این کنترلر می‌باشد.

این کنترلر به طور خودکار همیشه سعی در متعادل نگه داشتن ساعت کارکرد کمپرسورها خواهد داشت تا فرسودگی بیش از حد یک کمپرسور نسبت به دیگری جلوگیری شود.

این کنترلر به دلیل قیمت مناسب و دارا بودن قابلیت‌های استاندارد و از پیش تعریف شده سیستم‌های تراکمی جایگزین بسیار مناسبی نه تنها برای مدارهای رایج سنتی بلکه برای PLCهایی همچون Siemens Logo، Telemecanique و سایر کنترلرهای هم‌رده در دستگاه‌های تراکمی تهویه مطبوع می‌باشد.

این کنترلر قابلیت کارکرد با تغذیه 24Vac/dc را داراست و خروجی‌های آن کنتاکت رله SPST می‌باشند.
 

اطلاعات دقیق‌تر در مورد کنترلر در کاتالوگ قابل مشاهده است.

Majid گفت:
سلام
برد مینی چیلر نیاز داشتم
سعیدی گفت:
اطلاعات فنی و قیمن. و اینکه برای انلودرهای کمپرسور برنامه ایی در ان دیده شده

دنبال کاتالوگ میگردی؟

همه کاتالوگ ها، شمای فنی و فایل های نرم افزاری محصولات رایان رو می‌تونی توی این صفحه پیدا کنی​​​​​​​

مشاهده

فروشگاه رایان

محصولات رایان، مناسب برای نصب در انواع محیط های صنعتی و کارگاهی
بنا به نیاز شما! 

مشاهده

نوشته های اخیر

​تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت پایش تاسیسات رایان (الکترونیک و اتوماسیون رایان) می‌باشد​​​​​​​